;D

kull idag efterskolan. var med nathalie nj & b.
vi var på bibblan, men nb skulle hen halv fem så då gick jag å nnj hem till henne.
vi kollade på karate kid. (NYA)
den är jättebra, ni borde se den. ;D♥
eftertexten är bäst för då spelas never say never. <3
nu har jag tittat på fångarna på fortet som jag skrev i ett inlägg för en stund sen.
kommer ihåg när jag var liten och det gick.
och jag tyckte det var jättebra.
ska titta imon oxå om jag hinner.
men nu ska jag nog lägga mej och lästa.
gonatt, fast ska ju inte sova på en stund men hinner nog inte gö ett till inlägg sen. ;p<3


♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

du lovade mig att se den med mig ...

2010-08-25 @ 19:57:47
URL: http://nathaliebazzizane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0